besssan

Direktlänk till inlägg 13 december 2012

Förlåt..

Av besssan - 13 december 2012 19:01

Hejhej!

 

Asså jag ber om ursäkt ..

Ni som läser bloggen ;'(

Jag har verkligen inte hunnit med !

Men nu tänker jag köra på ett bra tag, det lovar jag !

Jag har haft så mycket skola,kompisar,stallet och framför allt läxor xc

så jag har helt enkelt inte hunnit med.

 

Msp..

Jag har ju tröttnat lite nu vah,

Asså man får ingen hjälp längre D:

Så jag slutade i typ 2-3 veckor x)

Men jag vet inte varför jag känner att jag vill börja igen.

Jag tänker typ att när jag ändå har kommit till level 11 så kör jag på!

Jag har spelat i snart 2 år ..

Vissa bah: WTFFFF ?!?!?

Andra: Jaha...

Hhehe ;)

 

Äre bara jag som är efter ..

eller har det kommit så att msp-gubbarna blinkar :D

Haha, jag tog en bild på när det laggade,

 

 

Det blev inte direkt världens bästa bild,

Men helt ärligt tror jag inte ni bryr er så mycket xD

 

Seee youu later ...   

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av besssan - 3 februari 2013 17:47


 

Av besssan - 3 februari 2013 17:32


Hej ♥    Ikväll har jag ett packat schema! Först blogga, sen läxor efter det blir de städa rummet sen äta tacos :D   Får nog börja med läxorna snart annars kommer jag aldrig att hinna.   Jag har inte varit inne på msp på läää...

Av besssan - 19 december 2012 17:34


 

Av besssan - 14 december 2012 18:16

Hejj alla läsisar :D (läsisar) x)    Nu har jag varit i gallen med SweetMirre<3 (Mirre) :D Lite mycket ((()))())(((()))))))))()()()()()()) Hahaha xc Men här kommer lite bilder från bästa Mirrrreee :D               ...

Av besssan - 14 december 2012 17:28


OHH MAHH GADDDHH !   Snart jullov !! wiihhoooo    Jag ska till Kambodja/Thailand men familjen :) Kommer bli sååååå kul !   Vi åker på fredag :'D Och kommer hem dagen innan skolan börjar igen , så ungefär 2 och en halv vecka! Jag vet...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards